www.simonaserban.ro este denumirea comercială a ȘERBAN SIMONA CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE, formă de exercitare a profesiei de psiholog cu drept de liberă practică, având sediul în București, str. Nicolae Sebe, nr. 6, bl. L35, sc. A, et. 6, ap. 24, Sector 3, punct de lucru în bucurești, str. Batiștei, nr. 35, parter, ap. 2, Sector 2, CIF 44678561, cod de  înregistrare 10B10830, denumita in continuare „cabinetul”.


Navigarea pe site-ul www.simonaserban.ro reprezintă acceptul dvs. privind politica de prelucrare a datelor cu caracter personal din partea cabinetului nostru.


  1. Conform cerintelor Legii nr. 190/2018 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, Cabinetul are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, conform obiectului de activitate, datele personale pe care ni le furnizați.
  2. II. Scopul colectarii datelor este:
  3. Daca sunteti client al Site-ului, CABINETUL prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal astfel:
  • pentru desfasurarea relatiei contractuale dintre dumneavoastra si CABINET, respectiv pentru preluarea, validarea, expedierea si facturarea comenzii plasate pe Site, informarea dumneavoastra asupra starii solicitarii dvs, etc.
  • pentru indeplinirea obligatiilor legale care incumba CABINETUL in contextul serviciilor prestate prin intermediul Site-ului, inclusiv a obligatiilor in materie fiscala, precum si in materie de arhivare (conform specificului activității)
  • pentru activitati de marketing, respectiv pentru transmiterea, prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanta (e-mail, sms) de comunicari comerciale privind produsele si serviciile oferite de CABINET, prin intermediul Site-ului.
  • in scopul efectuarii diverselor analize, raportari privind modul de functionare a Site-ului, realizarea de profiluri de preferinte de consum, in principal, in vederea imbunatatiri experientei oferite pe Site.
  1. Daca sunteti vizitator al Site-ului, CABINETUL prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal astfel:
  • pentru activitati de marketing, respectiv pentru transmiterea, prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanta (e-mail, sms), de comunicari comerciale privind produsele si serviciile oferite de CABINET, prin intermediul Site-ului.
  • pentru rezolvarea plângerilor, reclamatiilor si pentru a monitoriza traficul si a imbunatatii experienta dumneavoastra oferita pe Site.
  • Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastra pentru acest scop are la baza interesul legitim al CABINETULUI de a asigura functionarea corecta a Site-ului, precum si pentru a imbunatatii permanent experienta vizitatorilor Site-ului, inclusiv prin solutionarea diferitelor comentarii, intrebari sau reclamatii.
  • Furnizarea datelor dumneavoastra in acest scop este voluntara. Refuzul furnizarii datelor pentru acest scop nu va avea urmari negative pentru dumneavoastra.
  1. Durata pentru care va prelucram datele

Ca principiu, CABINETUL va prelucra datele dumneavoastra cu caracter personal atât cât este necesar pentru realizarea scopurilor de prelucrare mentionate mai sus și în conformitate cu legislația națională din domeni, referitoare la păstrarea datelor clienților (registre, acte specifice activității, etc)

Daca va retrageti consimtamântul pentru prelucrarea datelor in scop de marketing, CABINETUL va inceta prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal in acest scop, fara insa a afecta prelucrarile desfasurate de CABINETUL pe baza consimtamântului exprimat de catre dumneavoastra inainte de retragerea acestuia.

  1. Dezvaluirea datelor cu caracter personal

Pentru indeplinirea scopurilor de prelucrare, CABINETUL poate dezvalui datele dumneavoastra catre parteneri, catre terte persoane sau entitati care sprijina CABINETUL in desfasurarea activitatii prin intermediul Site-ului (de exemplu Colegiul Psihologilor din Romania), ori catre autoritatile publice centrale/locale, in urmatoarele cazuri exemplificativ enumerate:

  • pentru administrarea Site-ului;
  • in situatiile in care aceasta comunicare ar fi necesara pentru atribuirea de premii sau alte facilitati persoanelor vizate, obtinute ca urmare a participarii lor la diverse campanii promotionale organizate de catre CABINETUL prin intermediul Site-ului;
  • pentru mentinerea, personalizarea si imbunatatirea Site-ului si a serviciilor derulate prin intermediul lui;
  • pentru efectuarea analizei datelor, testarea si cercetarea, monitorizarea tendintelor de utilizare si activitate, dezvoltarea caracteristicilor de siguranta si autentificarea utilizatorilor;
  • pentru transmiterea de comunicari comerciale de marketing, in conditiile si limitele prevazute de lege;
  • atunci când dezvaluirea datelor cu caracter personal este prevazuta de lege etc.
  1. Transferul datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal furnizate catre CABINET pot fi transferate in afara României, în condițiile legii, dar doar catre state din Uniunea Europeana.

  1. Drepturile de care beneficiati

In conditiile prevazute de legislatia in materia prelucrarii datelor cu caracter personal, in calitate de persoane vizate, beneficiati de urmatoarele drepturi:

  • dreptul la informare, respectiv dreptul de a primi detalii privind activitatile de prelucrare efectuate de catre CABINET, conform celor descrise in prezentul document;
  • dreptul de acces la date, respectiv dreptul de a obtine confirmarea din partea CABINETULUI cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, precum si detalii privind activitatile de prelucrare precum modalitatea in care sunt prelucrate datele, scopul in care se face prelucrarea, destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor, etc;
  • dreptul la rectificare, respectiv dreptul de a obtine corectarea, fara intârzieri justificate, de catre CABINET a datelor cu caracter personal inexacte/ nejustificate, precum si completarea datelor incomplete; Rectificarea/ completarea va fi comunicata fiecarui destinatar la care au fost transmise datele, cu exceptia cazului in care acest lucru se dovedeste imposibil sau presupune eforturi disproportionate.
  • dreptul la stergerea datelor, fara intârzieri nejustificate, („dreptul de a fi uitat”), in cazul in care se aplica unul dintre urmatoarele motive:
  • acestea nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate;
  • in cazul in care este retras consimtamântul si nu exista niciun alt temei juridic pentru prelucrare;
  • in cazul in care persoana vizata se opune prelucrarii si nu exista motive legitime care sa prevaleze;
  • in cazul in care datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;
  • in cazul in care datele cu caracter personal trebuie sterse pentru respectarea unei obligatii legale;
  • datele cu caracter personal au fost colectate in legatura cu oferirea de servicii ale societatii informationale conform dreptului Uniunii sau al dreptului intern sub incidenta caruia se afla operatorul.
  • Este posibil ca, in urma solicitarii de stergere a datelor, CABINETUL sa anonimizeze aceste date (lipsindu-le astfel de caracterul personal) si sa continue in aceste conditii prelucrarea pentru scopuri statistice;
  • dreptul la restrictionarea prelucrarii in masura in care :
  • persoana contesta exactitatea datelor, pe o perioada care ne permite verificarea corectitudinii datelor;
  • prelucrarea este ilegala, iar persoana vizata se opune stergerii datelor cu caracter personal, solicitând in schimb restrictionarea utilizarii lor;
  • operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal in scopul prelucrarii, dar persoana vizata i le solicita pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta; sau
  • persoana vizata s-a opus prelucrarii (altele decât cele de marketing direct), pentru intervalul de timp in care se verifica daca drepturile legitime ale operatorului prevaleaza asupra celor ale persoanei vizate.
  • dreptul la portabilitatea datelor, respectiv (i) dreptul de a primi datele cu caracter personal intr-o modalitate structurata, folosita in mod obisnuit si intr-un format usor de citit, precum si (ii) dreptul ca aceste date sa fie transmise de catre CABINET catre alt operator de date, in masura in care sunt indeplinite conditiile prevazute de lege;
  • dreptul la opozitie – in ceea ce priveste activitatile de prelucrare se poate exercita prin transmiterea unei solicitari conform celor indicate mai jos;
  • in orice moment, din motive legate de situatia particulara in care se afla persoana vizata, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate in temeiul interesului legitim al CABINETULUI sau in temeiul interesului public, cu exceptia cazurilor in care CABINETUL poate demonstra ca are motive legitime si imperioase care justifica prelucarea si care prevaleaza asupra intereselor, drepturilor si libertatilor persoanelor vizate sau ca scopul este constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta;
  • in orice moment, in mod gratuit si fara nicio justificare, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate in scop de marketing direct.
  • dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale automate, respectiv dreptul de a nu fi subiectul unei decizii luate numai pe baza unor activitati de prelucrare automate, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc persoana vizata sau o afecteaza in mod similar intr-o masura semnificativa;
  • dreptul de a va adresa Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal sau instantelor competente, in masura in care considerati necesar.

Pentru orice intrebari suplimentare cu privire la modul in care datele cu caracter personal sunt prelucrate si pentru a va exercita drepturile mentionate mai sus, va rugam sa va adresati la adresa de email: office@simonaserban.ro

III. Prin citirea acestei politici ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor   garantate de Legea 190/2018 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

  1. Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate si expediate la adresa Cabinetului va puteti exercita, in mod gratuit, pentru o solicitare pe an, sa vi se confirme faptul ca datele personale sunt sau nu procesate.
  2. Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate si expediate la adresa Cabinetului va puteti exercita dreptul de interventie asupra datelor, sau chiar de stergere a lor in totalitate sau partial, astfel:

Rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii 190/2018 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in special a datelor incomplete sau inexacte;

Transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii 190/2018 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date;

Notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele, daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.

VII. Informatiile vizitatorului, cu caracter personal, pot fi furnizate si catre Parchetul General, Politie, instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.